- En del av byens identitet
KILs samarbeidspartner Radio Kongsvinger har forlenget sin avtale med klubben. B2B
Radio Kongsvinger har i en årrekke vært en viktig partner for KIL, både med tanke på mediedekningen av klubben men også som en aktiv og tilstedeværende partner i klubbens B2B-nettverk. Nå er det klart at partene er enig om en forlenget samarbeidsavtale inn mot 2021-sesongen.
- En del av byens identitet
Salgsleder i Lokalradioene i Innlandet AS, Øistein Wien, er tydelig i sin sak på hvorfor de ønsker å være med videre på laget.
- Samarbeidet med KIL har lenge vært en del av Radio Kongsvingers markedsstrategi. Før 2020-sesongen ble avtalen utvidet og samspillet tettere. KIL er en del av byens identitet og merkevare for hele regionen, Radio Kongsvinger er en viktig mediekanal for regionen innbyggere og annonsører.
Wien forteller også om at i en avtale med KIL så er det viktig at alle parter sitter igjen med merverdi.
- For oss er det viktig at samarbeid gir merverdi for alle parter. I en utfordrende tid med nedrykk og store restriksjoner i antall tillatte tilskuere, er det mer naturlig enn noen gang at vi overfører kampene direkte.
- Gledelig
Markedsansvarlig Rune Lundgren i KIL er glad for at en aktør som Radio Kongsvinger / Radioene i Innlandet ser merverdien i å være med som en av KILs samarbeidspartnere.
- De ser verdien i oss, og vi ser verdien i et samarbeid med dem. Det er ingenting som er bedre enn å ha et slikt forhold til en samarbeidspartner, og det er gledelig at vi har fått på plass en avtale for 2021, fortalte Lundgren i en kommentar.
Ønsker du å bli med i KILs B2B-nettverk eller bli en av klubbens samarbeidspartnere? Kontakt Rune på epost [email protected].