Strålende B2B-Kick off på flotte Fratelli i Karlstad

Årets start på B2B-sesongen ble av det eksklusive slaget. KILs støttespillere fikk gjeste nye Hotel Fratelli i Karlstad - før det i det hele har åpnet.

Annonse:

Våre mangeårige samarbeidspartnere i Br. Olssons, der vi blant annet har hatt sommerfesten på brygga i Arvika, åpner et nytt, nydelig hotell midt i Karlstad sentrum. 

Det har offisiell åpning 19. april, men allerede 17. april sjekket vårt nettverk av støttespillere inn. 38 deltagere var med på førpremieren. 

På det tettpakkede programmet onsdag delte flere av våre partnere av sin kunnskap og tanker rundt sin bedrift, og ikke minst om samarbeid av felles interesse i regionen. 

Generalpartner Mapei åpnet ballet, før vi fikk høre fra flere nye partnere. 

- Mapei er veldig opptatte av å stå sammen, og å bli best sammen. Vi har stolthet knyttet til det å lykkes sammen her i regionen. Vi ser på KIL Toppfotball som et fyrtårn og en motor for attraktivitet og rekruttering, og det handler om noe som er større enn oss sjøl, sa Frode Ek Skarnes fra Mapei. 

- Fotballen er den delen av samfunnet som binder alle sammen, uansett forutsetningen, sa Peter Fekete fra Eskoleia. 

5. Etage, Schøyens Grill og Bar/Schøyens Cafe & Bakeri og Eskoleia holdt sine presentasjoner, før Dr. Anders Øverby, fra Høgskolesenteret i Kongsvinger entusiastisk fremsnakket regionen og potensialet som ligger her gjennom å se muligheter og fremsnakking i sitt innlegg om blant annet utvikling og bærekraft. 

HIK hadde også en gave til alle deltagerne i KILs B2B-nettverk, med et kurs i bærekraft. 

Espen Nystuen delte KIL Toppfotballs egne tanker om blant annet serieåpningen, spillerstallen og spillerrekruttering, før Slobrua Gjestegård og Br. Olssons (Olssons Bazar, Olssons Brygga og Hotel Fratelli) avsluttet med et smell. 

- Vi ønsker å takke alle som deltok på Kick off, og ikke minst Br. Olssons som åpnet sitt utrolige fine nye hotell for oss. Det kan absolutt anbefales. Det er hyggelig å se at så mange fortsatt ønsker å delta i vårt nettverk, og ekstra hyggelig at det ser ut til å fungere gjennom at flere trekker frem at de allerede samarbeider godt seg i mellom og benytter hverandres tjenester, sier Rune Lundgren, markedsansvarlig i KIL Toppfotball. 

Annonse fra Obos-ligaen: