SoMe-profilering
Nå kan du profilere og eksponere din bedrift gjennom KIL på sosiale medier.
Facebook og andre sosiale medier er et hardt satsingsområde for Kongsvinger IL Toppfotball. Som klubb ønsker vi alltid å kommunisere med supportere, samarbeidspartnere og annet publikum. Sosiale medier tillater oss det på en god måte.
KILs offisielle Facebook-side har 10 461 likerklikk. På det meste har innleggene på siden hatt en rekkevidde på 232 500 og med flere tusen reaksjoner, kommentarer og delinger. Klubbens tre mest sette videoer har i gjenomsnitt over 46 000 unike visninger.
Facebook-innleggene består ofte av tekst og bilde, video eller live-video. Men det er også mulig å eksponere din bedrift gjennom forsidebildet eller gjennom apper. Tallene over sier mye om potensialet til KILs Facebook-kanal, men KIL er også populær i andre sosiale kanaler.
Andre SoMe
KIL er også voksende på andre sosiale medier som Twitter, Instagram og Snapchat. Her er direktelinker:
Nå kan du profilere din bedrift på gjennom KILs SoMe-kanaler. Profilering kan bestå av for eksempel kampanjer, profilering på eksponeringsmateriell eller innholdsmarkedsføring. Kampanjer kan inkludere:
- Tipping (startellever, resultat, etc.)
- Logo på målbilde eller seiersbilde
- Kåringskampanje av beste KIL-spiller
- Quiz
- Julekalender
- Lykkehjul
- Vareauksjon
SocialCee er anbefalt av Norsk Toppfotball og en godt brukt aktør i forbindelse med kampanjer på sosiale medier.
Ta kontakt med KILs markedsavdeling for mer informasjon og avtale.
Markedsansvarlig
Rune Lundgren
+47 406 01 767
[email protected]
Media og kommunikasjon
Erik Gusterud
+47 916 44 471
[email protected]