Samlet igjen
KILs B2B-nettverk var onsdag endelig samlet igjen,
Så raskt det ble åpnet for noe større forsamlinger enn tidligere var KIL Toppfotball raske for å få på plass en samling for sitt stadig voksende B2B-nettverk.
- Det var utrolig hyggelig å se så mange av samarbeidspartnere våre igjen, og vi må også si oss veldig fornøyd med de foredragene og innleggene vi fikk presentert, fortalte KILs markedsansvarlige Rune Lundgren i etterkant av samlingen.
Antall deltagere var begrenset til 40 stykk. Dette for å kunne opprettholde retningslinjene knyttet til sosial distansering.
- Godt faglig innhold
- Plassene ble fylt opp rekordraskt, og det viser jo kanskje at dette var et arrangement og et samlingssted som mange var sultne på etter en lang periode uten lignende arrangement. Samtidig fikk vi sydd sammen godt faglig innhold som jeg tror de fleste av deltagerne satte pris på, fortsatte Lundgren.
På Manis onsdag var det et tettpakket faglig program. Det hele begynte ved at styreleder i KIL Toppfotball Baard Nordvang ønsket velkommen, før han ga ordet videre til KILs generalpartner Mapei. Mapeis Trond Hagerud hadde et inspirerende innlegg om det å spille på lag, og om reisen bedriften som er lokalisert i Nord-Odal har vært med på siden Mapei kom inn på eiersiden i 1999. Det ble også tid til en prat om KILs unike samarbeid med Mapei Sport, og om hvordan Mapei tenker rundt det å være KILs generalpartner.
Videre fikk KIL oppdatert sine samarbeidspartnere om kommende B2B-arrangement i 2020, før Roy Holth fra KILs hovedpartner Gunnar Holth Grusforretning AS la frem en konsernpresentasjon.
Neste punkt på agendaen var Scantrade/Umbro, representert ved Brand Manager Geir Nordahl. Nordahl la frem de produktene og tjenestene Scantrade kan tilby til både topp og bredde, men også som kan være høyaktuelle for bedriftslag. Han fikk også mimret litt rundt den rekordlange koblingen mellom Umbro og KIL.
Olav Chen stilte også velvillig opp da han ble forespurt om en presentasjon for KILs samarbeidspartnere. Og via videolink så la den medieprofilerte Kongsvingermannen frem sine markedsutsikter. Og hvordan Covid-19 utbruddet har påvirket alles økonomiske hverdag.
Oppdatering fra Lehkosuo og Nystuen
Deltagerne fikk deretter en god oppdatering fra Espen Nystuen og Mika Lehkosuo rundt status på KILs tropp og tankene rundt den kommende sesongen.
Hovedpartner Sparebank1 Østlandet, denne gang representert ved Finn Willy Taugbøl, fikk også sine minutter foran B2B-nettverket, og brukte tiden godt til å snakke om renteutviklingen den siste tiden.
Videre fikk KILs markedsansvarlig Rune Lundgren presentert noen av KILs nye samarbeidspartnere, blant annet Slobrua Gjestegård som ved kjøkkensjef og daglig leder Ulf Inge Vien fikk presentert sin virksomhet og sitt konsept for nettverket.
Eddie Thomas, kommunikasjonsrådgiver i OBOS, var også på plass og fortalte engasjert om den suksesshistorien det har blitt etter at OBOS gikk inn som ligasponsor i 2015. Og om planene for den kommende sesongen, som naturligvis har blitt noe amputert.
Avslutningsvis presenterte KILs Erik Gusterud og Johan Wennberg Prosjekt HEL VED, før det hele ble rundet av med en uformell Kahoot-Quiz.
- Vi må bare rette en stor takk til alle som tok seg tid til denne samlingen i en hektisk hverdag, og samtidig gi honnør til Manis Mat og Bar som la godt til rette for en vellykket B2B-samling. Tusen takk også til alle de engasjerende foredragsholderne, avsluttet Lundgren.
Ønsker du å bli en del av KILs B2B-nettverk? Ta kontakt med [email protected]!